poniedziałek, 27 maja 2013

Wywiad

Czuwaj!
Tak jak wcześniej obiecałem mamy wywiady z paroma osobami a mianowicie laureatami Ogólnopolskiego Festiwalu Harcerskiego który odbył się w Siedlcach.Z laureatami rozmawiała Kamila.Po za tym robiła jeszcze Ona grafikę do gazetek festiwalowych.

Kiełczykowska Julia-zdobyła pierwsze miejsce w kategorii zuchy.            Kamila: Czy miałaś swoich faworytów wśród innych wykonawców podczas Festiwalu?
Julia: Moją siostrę, Martę Kiełczykowską.
Kamila: Czy śpiewanie to ważny element Twojego życia?
Julia: Tak, śpiewanie to moje hobby, nie chodzę jednak do żadnej szkoły muzycznej.

RIFF-trzecie miejsce w kategorii zuchy                                                              K: Czy śpiewanie to wasze hobby? Czy przygotowujecie się tylko na Festiwal, czy ro-bicie coś poza tym?
RIFF: Ćwiczymy regularnie, ponieważ  naszym celem jest  wydanie płyty.
Kamila: A więc trzymamy kciuki. Mam jeszcze jedno pytanie. Dlaczego  śpiewałyście akurat  tę piosenkę?
RIFF: Ponieważ napisała ją nasza druhna Aneta i przyboczny.

Iza Karbowiak -trzecie miejsce w kategorii harcerze
Kamila: Jak oceniasz publiczność?
Iza: Bardzo fajna, kochana, świetnie klaskała.
Kamila: Czy ktoś pomagał ci w przygotowaniach do występu?
Iza: Moja kochana siostra i bardzo jej za to dziękuję. Ona i mama woziły mnie na wszystkie próby.

Anna Karbowiak-drugie miejsce harcerze starsi
Kamila: Czy znalezienie się w gronie laureatów było dla Ciebie zaskoczeniem?
Ania: To było dla mnie bardzo miłym zaskoczeniem.
Kamila: A ile czasu przygotowywałaś się  do występu?
Ania: Od roku chciałam zaśpiewać, a przez ostatnie dwa miesiące chodziłam na próby.




Gazetka festiwalowa wydawana jest przez trzy dni w których trwa festiwal
Numer 1: http://redakcja.mam.media.pl/paper/preview/podlaska-dru%C5%BCyna/13/5/13/
Numer 3: http://redakcja.mam.media.pl/paper/preview/podlaska-dru%C5%BCyna/13/5/15/



Zapraszam również do zobaczenia gazetki Podlaska Drużyna jest wydawana co miesiąc
Podlaska Drużyna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz